Miten Stalatube hyödyntää tekoälyä B2B-markkinoinnissa?

Puhujaksi saapuu Petra Peltovako, joka toimii Stalatube Oy:ssä markkinointi- ja viestintäjohtajana. Hänellä on 25 vuoden kokemus markkinointi- ja viestintätehtävistä eri toimialoilta.

Tietoiskun aihe pitää sisällään tekoälyn tuomista mahdollisuuksista markkinoinnin alalla. Tekoäly on tehokas apuväline B2B-markkinoinnissa, ja sen avulla voi säästää sekä aikaa että kustannuksia. Harkiten hyödynnettynä siitä voi tulla tiimisi kaivattu apukäsi, mutta se ei kuitenkaan korvaa kollegaa.

Stalatuben markkinointitiimi hyödyntää eri tekoälypohjaisia työkaluja ja -ratkaisuja arjen eri työvaiheissa, mm. käännös- ja sisällöntuotannossa sekä kuvankäsittelyssä. Mitä järjestelmiä Stalatubella hyödynnetään ja millaisia kokemuksia näistä on?

Katso video alta: